Vas/ljusstake och hustomten



Vi använder självklart alla våra produkter hemma, måste ju testa allt också!
I köket nu inför jul står våra vaser/ljusstakar ur serien Changes, tycker de är väldigt
praktiska då de har två funktioner i en.

Mellan dem står en tomte med skylten "Hustomte",  köpte den förra året på en
marknad,  mjuk och gosig är den!

Känns lite märkligt att det snart är jul, planerar för Formexmässan i Januari för fullt,
så mitt huvud är fyllt med somriga dukningar och glassrosa smycken!
Får försöka vara lite mer här och nu, men det är inte enkelt kan jag berätta...

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Milla S

Fick plötsligt en längtan efter våren med alla ljusa färger... tittar ut genom fönstret och då har det börjat SNÖA här på västkusten!! Ja jag får nog också se till att vara här och nu och försöka njuta av julen som är underbar på sitt mysiga vis... Men oj -14 grader... här har vi väl -1 och jag fryser... Verkligen fina vaser/ljusstakar!! De låga vita ljusstakarna är dock de jag fastnat totalt för... de står på min önskelista så nu gäller det att vara snäll här hemma fram till jul...

2008-12-10 @ 10:17:16
Postat av: Anonym

Låter som du passar ihop med Melker... Han går omkring här hemma idag och sjunger "sommartider hej, hej, sommartider..."

Jättefin blogg du startat. Gillar den skarpt. Lika mycket som jag gillar dig ;-)

Blir spännande och se vad som kommer tillvåren och sommaren. Lite jobbigt också...jag håller på att ha ganska fullt här hemma nu...Svårt att motstå Millas saker....Kram

2008-12-10 @ 18:21:45
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0