Fetaost dressing igen



Foto: Sara Nydahl

Dressingen/såsen med fetaost från det tidigare inlägget smakar också ljuvligt tillsammans med sötpotatis.
Sältan från fetaosten och sötman från potatisen, mums!

Jag brukar bara sticka några hål i potatisen och köra den i micron om det bara är jag som ska äta, tänk bara på att sötpotatis blir klar snabbare än vanlig potatis så ni inte bränner den.
Tillsammans med sallad blir det en perfekt lunch, (att man stinker vitlök sen är det värt!)

Tallriken är förstås från vår egen kollektion,  jag älskar verkligen den avlånga formen, tycker det är enklare att lägga upp maten snyggt  då.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Milla S

Ja tallrikarna är verkligen underbara!! Ska se om jag kan ta mig till Göteborg eller Uddevalla snart och titta på keramiken "på riktigt"

2008-12-06 @ 13:47:22
Postat av: Camilla

Tack!!!

Ja gör det. Hoppas du gillar dem "i verkligheten" med.

Ha en bra dag!

Kram

2008-12-07 @ 08:58:11
URL: http://millaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0