Pausfika



Idag är tanken att jag ska fakturera.
Har ett nytt bokförings- och faktureringsprogram, och jag avskyr verkligen allt som heter "program" och har med datorer att göra!!
När jag äntligen började förstå principen räknade jag naturligtvis fel, och nu får jag inte tag på tjejen som ska lära mig programmet, så nu sitter jag här...suck

I vanliga fall brukar jag stressa upp mig alldeles kolossalt, men jag försöker lära mig ta det lite lugnare, och faktiskt fungerar det ibland.
Jag får väl helt enkelt jobba en stund i kväll i stället om jag inte får tag på henne snart.

Det är sällan jag tar mig tid att sätta mig ned på dagen och ta en fika, men nu gjorde jag faktiskt slag i saken.
Bakade saffransskorpor också i går, så nu kokade jag lite glögg, tände ett ljus och satt mig ned och bara njöt en stund.
Måste nog ta och göra det fler gånger känner jag!

Glöggkannan ingick i mitt sortiment när jag arbetade som keramiker med egen tillverkning (gjorde det innan jag startade Milla of Sweden för er som inte vet det), lådan i zink och glas köpte jag för 25 kr på loppis för några år sedan, och muggen är ur Milla´s sortiment.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: annawii

svar: det låter spännande, jag ser fram emot att se den nya kollektionen och jag lär säkert tipsa om den i bloggen med :)

2008-12-15 @ 14:02:54
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Milla S

Underbar kanna!! Blir så nyfiken på när och hur blev du keramiker?

2008-12-16 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0