Soptippsfynd



När man som vi bor i ett ständigt renoveringskaos blir det en del svängar till
 soptippen och återvinningen med byggskrot.

Vid ett av dessa besök såg jag något intressant som skymtade fram under en hög av
allsköns bråte. Till makens förfäran (trots att han är van) började jag diskret lyfta undan det
som skymde mitt blivande fynd. i högen med skräp låg TVÅ betongkrukor som den på bilden!!
Lyckligtvis visade det sig att mannen som kastat dem dan innan nu kommit med ett nytt skrotlass,
och han skakade bara på huvudet åt mig och tyckte att ville jag ha skrotet var det bara att ta det!
Nöjd???? JAAA!!!

Kommentarer
Postat av: Milla S

Vilket fynd och vilket enkelt och vackert arrangemang! Tänk att skrot för någon är guld för en annan. Tack för receptet på "blöta", får se om vi kan testa detta, det brukar bli färdigkokt skinka för vår del...

2008-12-04 @ 08:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0