Tidsoptimist



I dag skulle det tillverkas godis hos oss!
Som vanligt när jag planerar ser jag framför mig hur mysigt och rofyllt det ska bli, med stämningsfull julmusik i bakgrunden..
I stället börjar maken i en tillfällig renoveringsiver såga bort dörrkarmen till Tv-rummet där en ny dörr ska instaleras, tiden rusar som om den har betalt, och själv står jag där till slut med flera skålar tryffel som ska rullas och undrar förvånat varför alla går och lägger sig, REDAN!!!

Är i alla fall så glad då jag fått låna en kamera av gulliga Sara så nu kan jag ta närbilder, KUL!
Fotade vår ljusstake som jag tycker är så praktisk då endast fantasin sätter gränser för vad man kan dekorera den med, kottar, nötter, godis, flytljus, stenar, snäckor etc, etc..
Tyvärr utgår den till våren så end vissa butiker kommer att sälja den då.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Milla S

Ha ha jag skrattar så gott när jag tänker på våra hjältar som ska visa barnen hur det går till...

Ni har haft en riktigt härlig söndag låter det som och ja det är likadant här när det ska bakas - plötsligt får alla så väldigt mycket annat att göra...

Tråkigt att den underbara ljusstaken utgår!!!

Hoppas nu att tomten kan hitta den i Uddevalla eller i Göteborg...

Vilken ljuvlig närbild!

2008-12-15 @ 08:48:24
Postat av: annawii

Hej! Jag var in på en butik i Umeå idag, Moasik, och såg era smycken. De är verkligen superfina!

Hoppas att det är ok att jag lånar några bilder från er hemsida och tipsar om er i bloggen?



mvh anna

2008-12-15 @ 12:26:25
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0