Nya vantar



Stick-och virktrenden syns ju överallt nu, vilket jag tycker är lite kul faktiskt.
Kan varken sticka eller virka alls egentligen, det jag lärde mig på slöjden för en så där 100 år sedan är nog allt ..
Men jag tyckte det var dags att prova igen, så jag köpte ett litet garnnystan och en virknål på Myrorna och så här blev resultatet.
Minigrytlappar kan man kanske kalla det...
Virkade ett par stycken och sydde fast dem på mina nyinköpta fingervantar, blev faktiskt riktigt nöjd!

Camilla

Kommentarer
Postat av: Elin, elinphoto.se

Vilket kanonresultat!!!

Jag förstår att du blev nöjd.



Kram // Elin

2008-12-01 @ 09:22:03
URL: http://elinphoto.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0